Yanıb-sönən ekranlara məhəl qoymayın: Ən yaxşı oyuncaqlar əsaslara qayıdır
Amerika Pediatriya Akademiyası uşaqların inkişafı üçün ən yaxşı oyuncaqların baxıcı və uşaq arasında oyunu təşviq edən oyuncaqlar olduğunu tapır.
Rəqəmsal media əsaslı gadget'lar uşaqların oyuncaq koridorlarını getdikcə daha çox doldurduqca, Amerika Pediatriya Akademiyası ailələrə onları təxəyyülü gücləndirən və sağlam inkişafa kömək edən ənənəvi praktiki oyuncaqlar və oyunların əvəzi kimi istifadə etməmələri barədə xəbərdarlıq edir.
AAP yenilənmiş klinik hesabatda ailələrə və həkimlərə rəhbərlik təklif edir.Rəqəmsal dövrdə gənc uşaqlar üçün uyğun oyuncaqların seçilməsi.” Hesabatda anadan olandan məktəb yaşına qədər uşaqlar üçün oyuncaqlar diqqət mərkəzindədir.
“Oyuncaqlar illər ərzində təkamül edib və reklamlar valideynlərdə “virtual” və ya rəqəmsal platformaya malik oyuncaqların daha öyrədici olduğu təəssüratı yarada bilər” dedi, MD, FAAP, hesabatın aparıcı müəllifi Aleeya Healey. “Tədqiqat bizə deyir ki, ən yaxşı oyuncaqlar parlaq və ya bahalı olmamalıdır və ya proqramla birlikdə olmalıdır. Sadə, bu halda, həqiqətən daha yaxşıdır.”
AAP-a görə, ideal oyuncaqlar uşaqların inkişaf qabiliyyətlərinə uyğun gələn, eyni zamanda yeni bacarıqların inkişafını təşviq edən oyuncaqlardır. Oyuncaqlar açardır uşaqların beyninin inkişafıdillə qarşılıqlı əlaqə, simvolik və iddialı oyun, problemlərin həlli, sosial qarşılıqlı əlaqə və fiziki fəaliyyət – və uşaqlar körpəlikdən uşaqlıq dövrünə keçdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir.
“Ən yaxşı oyuncaqlar valideynlərə dəstək olanlardır oynayan uşaqlar, birlikdə davranmaq və qarşılıqlı əlaqə yaratmaq “dedi Alan Mendelsohn, MD, FAAP, hesabatın həmmüəllifi və NYU Langone Health-də Pediatriya və Əhali Sağlamlığı Departamentinin dosenti. “Siz sadəcə olaraq planşet və ya ekrandan eyni mükafatları almırsınız. Uşaqlar valideynlərlə oynayanda – istər oyuncaq personajları, istərsə də birlikdə tikinti blokları və ya bulmacalar kimi davranmalarından asılı olmayaraq, əsl sehr baş verir.
Hesabata görə, elektron oyuncaqlar öz-özünə uşaqlara sağlam inkişaf üçün vacib olan qarşılıqlı əlaqəni və valideyn nişanını təmin etmir. Yenilərin çoxu “interaktiv” media -o cümlədən videolar, kompüter proqramları və səslə oxunan xüsusi kitablar – AAP-a görə əsassız reklamlarda təhsil faydaları haqqında iddialar irəli sürmək.
Kliniki hesabatda həmçinin oyuncaqlar seçərkən təhlükəsizlik mülahizələri və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün oyuncaqların uyğunluğu da əhatə olunur. AAP, pediatrların oyuncaqları ofis şəraitində necə birləşdirə biləcəyinə dair təkliflər verir.
AAP valideynlərə və baxıcılara tövsiyə edir:
-
Qəbul edin ki, oyuncaqlarla, xüsusən də körpəlikdə oynamağın ən mühüm məqsədlərindən biri tərbiyəvi deyil, daha çox isti, dəstəkləyici qarşılıqlı əlaqələri və münasibətləri asanlaşdırmaqdır.
-
Anlayın ki, ən öyrədici oyuncaq, dəstəkləyici, qeyd-şərtsiz oyunda baxıcılar və uşaqlar arasında qarşılıqlı əlaqəni gücləndirən oyuncaqdır.
-
Həddindən artıq stimullaşdırıcı olmayan oyuncaqlar seçin və uşaqları təxəyyüllərini istifadə etməyə təşviq edin.
-
Oyuncaqlarla oynayarkən birlikdə davranmaq üçün fikirlər hazırlamaq üçün uşaq kitablarından istifadə edin.
-
Oyuncaqların irq və ya gender əsaslı stereotipləri təşviq etmək potensialından xəbərdar olun.
-
Gənc uşaqlar tərəfindən video oyun və kompüter oyunlarından istifadəni məhdudlaşdırın. Ümumi ekran vaxtı2 yaş və ya daha böyük uşaqlar üçün televiziya və kompüterdən istifadə də daxil olmaqla, gündə 1 saatdan az olmalıdır və 18-24 aydan kiçik olanlar bundan çəkinməlidir. 5 yaşından kiçik uşaqlar kompüter və ya video oyunları ilə yalnız inkişaf baxımından uyğun olduqda oynamalıdırlar və onları valideyn və ya baxıcı müşayiət etməlidir.
“Erkən beyin inkişafı haqqında nə qədər çox bilsək, insanların qarşılıqlı əlaqəsinə əsaslanan oyuna ehtiyacı bir o qədər çox anlayırıq” dedi Dr. Healey. “Oyuncaqlar üzərində qurulmuş münasibətləri əvəz edə biləcək heç bir ekran, video oyun və ya proqram yoxdur.”
HealthyChildren.org saytından əlavə məlumat:
Bu veb-saytda olan məlumat pediatrınızın tibbi xidmətini və məsləhətini əvəz etmək üçün istifadə edilməməlidir. Pediatrınızın fərdi faktlara və şəraitə əsaslanaraq tövsiyə edə biləcəyi müalicədə dəyişikliklər ola bilər.