Amerika Pediatriya Akademiyası Rəqəmsal Reklam və Uşaqlar üzrə Rəhbərlik Təmin edir
Siyasət valideynlərə və pediatrlara uşaqlara yönəlmiş sürətlə dəyişən və istismar xarakterli reklamları anlamağa kömək edir; AAP sənaye və qanunvericilərdən uşaqları sosial media, TV və video oyunlarında rəqəmsal izləmədən qorumaq tələb edir
Uşaqlara və yeniyetmələrə reklam vermək çox milyard dollarlıq bir sənayedir və araşdırmalar göstərdi ki, uşaqlar buna bənzərsiz şəkildə həssasdırlar. Amerika Pediatriya Akademiyasının siyasət bəyanatı uşaqları ailələrin hər gün istifadə etdiyi onlayn dünyanın bir hissəsi olan sürətlə dəyişən və bəzən istismarçı rəqəmsal marketinq strategiyalarından qorumaq üçün sübuta əsaslanan tövsiyələr təklif edir.
AAP siyasət bəyanatı, “Uşaqlara Rəqəmsal Reklam,” Pediatriya jurnalının 2020-ci il iyul sayında dərc olunmuş 2006-cı il siyasət bəyanatının yenilənməsidir və uşaqları rəqəmsal reklamlardan qorumaq üçün yeni qanunvericilik və sənaye islahatları tövsiyə edir.
Qanunvericilər, media istehsalçıları, texnoloji şirkətlərin hamısı ailələrin qazanc və məlumatların toplanmasına deyil, uşaqlar üçün imkanlar təmin edən təhsil və əyləncəli oyunlara, şoulara və digər məzmuna gedə biləcəyi rəqəmsal mühiti inkişaf etdirməyə başlamağa borcludurlar. Nusheen Ameenuddin, MD, MPH, MPA, FAAP, siyasətin həmmüəllifi və AAP Rabitə və Media Şurasının sədri.
“Valideynlər ailə mediasından istifadə planı hazırlamaq, media savadlılığını öyrətmək və tətbiq etməklə və uşaqları üçün yaxşı nümunə olmaqla uşaqlara və yeniyetmələrə rəqəmsal media haqqında öyrətməkdə çox təsirli ola bilərlər, lakin valideynləri günahlandırmaqda davam etmək daha məqbul deyil. Rəqəmsal reklam mühiti böyük ölçüdə onların nəzarətindən kənardadır.”
Reklam uşaq mediasında və rəqəmsal mühitlərdə hər yerdə mövcuddur. 5 yaşdan kiçik uşaqlar üçün ən çox yüklənən pulsuz proqramların təhlili göstərdi ki, 96%-də gizli reklamlar və oyun nişanları və ya oyun üstünlükləri kimi təşviqlər təmin edən reklamlar da daxil olmaqla kommersiya məzmunu var. Bundan əlavə, proqram simvolları bəzən uşaqlara yönəlmiş oyunlarda tətbiqdaxili alışları təşviq edir. AAP-a görə, uşaqlar bu marketinq taktikasına xüsusilə həssasdırlar.
Məxfiliyin qorunmasında boşluqlar
Uşaqların Onlayn Məxfiliyinin Qorunması Aktı (COPPA), 1998-ci ildə qüvvəyə minmiş, uşaqlar üçün onlayn qorunma təklif edir, lakin Qanunda çoxlu boşluqlar var və etibarlı şəkildə tətbiq edilmir. Tətbiq və oyun dizaynerləri hətta açıq-aydın uşaqlara yönəldilsə belə, oyun və ya proqramın “ümumi auditoriya” üçün olduğunu iddia edərək COPPA təlimatlarından asanlıqla kənara çıxa bilər və COPPA yalnız 13 yaşından kiçik uşaqları qoruyur. AAP COPPA qorumalarının 17 yaşa qədər genişləndirilməsini tövsiyə edir.
AAP-a görə, məlumatların toplanması yolu ilə uşaqların məxfiliyini pozmaqla yanaşı, onlayn marketinq kampaniyaları birbaşa uşaqların sağlamlığına təsir göstərir. Araşdırmalar göstərir ki, alkoqol reklamlarına məruz qalan uşaqlar,
tütünvə qeyri-sağlam
yeməklər və içkilər, və marixuananın bu məhsulları istehlak etmə ehtimalı daha yüksəkdir. Bəzi hallarda internet reklamları ənənəvi reklamı qadağan edilmiş şirkətlər üçün boşluğa çevrilir. Misal üçün,
aşılayıcı salonlar qapalı aşılama 2-ci sinif kanserogen olduğu üçün televiziya, radio və ya digər ənənəvi mediada reklam etmək qadağandır. Bunun əvəzinə aşılayıcı salonlar yeniyetmələrə və gənclərə çatmaq üçün sosial mediadan fəal şəkildə istifadə edirlər.
“İnternet zərərli məhsulların reklamının uşaqlara çata biləcəyi bir yer olmamalıdır” dedi Dr. Ameenuddin. “Həmçinin narahatlıqlar var ki, daha yoxsul və təcrid olunmuş icmalar sağlamlıqla bağlı daha çox dezinformasiyaya məruz qalırlar ki, bu da onların sağlamlığına mənfi təsir göstərə bilər. artıq bir çox problemlərlə üzləşirlər”.
Yeniyetmələr həmçinin yeniyetmələrin öz imicinə təsir edən onlayn reklamlardan qorunmalıdırlar. Onlayn reklamlar arıqlama reklamlarında bədən görünüşünün “ideallarını” çatdırır və mədəni və ya
irqi qərəzlər dəri işıqlandırması və ya saç düzəltmə vasitələri kimi məhsullarda.
AAP valideynlərə tövsiyə edir
ilə danışmaq uşaqlar kiçik yaşlarından etibarən gördükləri reklamlar haqqında danışırlar və uşaqlıq boyu söhbətlərini davam etdirirlər.
AAP tövsiyələrinə aşağıdakılar daxildir:
-
Qanunvericilər 7 yaşından kiçik uşaqlar üçün bütün kommersiya reklamlarını qadağan etməli və reklamı daha böyük uşaqlar və yeniyetmələr üçün məhdudlaşdırmalıdırlar. Bütün reklamlar aydın şəkildə “sponsorlu məzmun” kimi etiketlənməlidir.
-
Uşaqlara və yeniyetmələrə zərərli qida və içkilərin reklamını azaltmaq və tütün məmulatlarının (o cümlədən elektron siqaretlər) təsvirini qadağan etmək üçün yeni qanunlara ehtiyac var. Tütün məmulatlarının azyaşlılar tərəfindən asanlıqla əldə olunduğu üçün internet satışı qadağan edilməlidir.
-
Ailələr yaratmalıdırlar
Ailə Media İstifadə Planı uşaqları daha az reklamla yüksək keyfiyyətli media məzmununa yönəltmək. Ailələr bu plandan uşaqlarla məlumatların toplanması və mediadan fərasət olmaları haqqında danışmaq üçün istifadə edə bilərlər. Pediatrlar məlumat və məsləhət mənbəyi kimi ailələr üçün əlçatan olmalıdırlar. -
Valideynlər şəxsi cihazlarda, proqramlarda, sosial mediada, virtual köməkçilərdə və simsiz şəbəkələrdə məxfilik parametrlərinə nəzarət etməlidir.
-
Ailələr və pediatrlar məktəb administratorları və müəllimlərlə istifadə etdikləri təhsil texnologiyası alətlərində rəqəmsal məxfilik parametrləri haqqında danışmalıdırlar.
-
Rəqəmsal reklam və onun uşaqlara təsiri ilə bağlı araşdırmalar və məktəblərdə rəqəmsal savadlılıq proqramları üçün daha çox maliyyə tələb olunur.
“Siyasət tərtib edənlər və texnologiya şirkətləri bütün istifadəçilər üçün daha sərt məxfilik qaydaları qəbul etməlidirlər, lakin xüsusilə evdə internetdə, video və televiziya şoularında və hətta məktəbdə ed tech-dən istifadə edərkən məxfilik və məlumatların toplanması ilə üzləşən uşaqlar və yeniyetmələr üçün, Dr. Ameenuddin dedi.
Ətraflı Məlumat
Bu veb-saytda olan məlumat pediatrınızın tibbi xidmətini və məsləhətini əvəz etmək üçün istifadə edilməməlidir. Pediatrınızın fərdi faktlara və şəraitə əsaslanaraq tövsiyə edə biləcəyi müalicədə dəyişikliklər ola bilər.