Məktəblərdə Canlı Böhran Təlimləri: Uşaqların Ehtiyaclarına Diqqət
Pediatrlar qanlı hadisələri təqlid edən və tələbələrə və işçilərə əvvəlcədən xəbərdarlıq edilmədən həyata keçirilən yüksək intensivlikli məşqlərdə tələbələrin iştirakını aradan qaldırmağı tövsiyə edir.
Son illərdə məktəblərdə və digər ictimai yerlərdə kütləvi atışmalara cavab olaraq, bir çox məktəb rayonları atışma hadisəsi zamanı tələbələrə və işçilərə reaksiya verməyə kömək etmək üçün canlı böhran təlimləri və təlimlər qəbul etdi. Yaxşı niyyətli olsa da, bəzi məşqlər uşaqlara zərər vermədən böyükləri hazırlamaq niyyəti ilə yerinə yetirildi.
Canlı böhran təlimlərinin faydaları və zərərləri
Amerika Pediatriya Akademiyası (AAP), yeni siyasət bəyanatında, “Uşaqların və Yeniyetmələrin Canlı Böhran Təlimlərində və Təlimlərində iştirakı,” uşaqları daxil etməyin potensial fayda və zərərlərini araşdırır
böhran reaksiyası ssenarilər. 2020-ci ilin sentyabrında dərc edilmiş siyasət Pediatriyatövsiyə edir ki, uşaqlar yalnız böhran zamanı uşaqların unikal ehtiyaclarını ödəmək üçün böyükləri hazırladıqları və daha sonra uşaqların öz hazırlığı və ya
dözümlülük.
“Kütləvi atışma, şükürlər olsun ki, olduqca nadirdir, lakin biz çox real imkanlar haqqında düşünmək və buna hazır olmaq zərurətini başa düşürük” dedi David J. Schonfeld, MD, FAAP, AAP Uşaqlar üzrə Şurası tərəfindən hazırlanmış siyasətin aparıcı müəllifi. və Fəlakətlər; Yaralanma, Zorakılıq və Zəhərin Qarşısının Alınması üzrə AAP Şurası; və Məktəb Sağlamlığı üzrə AAP Şurası.
“Uşaqları və böyükləri tibbi ekspertlərin diqqətlə nəzərdən keçirməsi və rəyi ilə böhrana hazırlamağa kömək etmək üçün təhlükəsiz yollar var. Keçmişdə gördüyümüz kimi, bu canlı aktiv atıcı məşqlərdən bəziləri narahatlıq və narahatlığı aradan qaldıra bilər. Onların tələbələri böhrana effektiv şəkildə hazırladıqlarına dair çox az dəlil var”, – deyə Dr.Şonfeld bildirib.
AAP, təlimlər/məşqlər vasitəsilə tələbələri və böyükləri kütləvi atışmaya hazırlamaq üçün ən təsirli yolları müəyyən etmək üçün daha çox araşdırmaya çağırır. Siyasət bəyanatının müəllifləri yüksək intensivlikli aktiv atıcılıq məşqləri ilə bağlı bəzi problemləri nəzərdən keçirir və uşaqların və gənclərin (əvvəlcədən razılıq vermiş yeniyetmələr istisna olmaqla) iştirakına qarşı tövsiyələr verirlər.
Uşaqlar məşqin real hadisə olduğuna inanmağa vadar etdilər
Bəzi yüksək intensivlikli aktiv atıcı təlimləri tələbələri və işçiləri faktiki atışma hadisəsi yaşadıqlarına inandırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Ən azı bir vəziyyətdə məktəbli uşaqlarına silahlı silahlar tuşlanıb.
Başqa bir canlı məşqdə lisey şagirdləri isterik hönkürtü ilə ağladılar, qusdular və ya huşunu itirdilər və bəzi uşaqlar valideynlərə vida qeydləri göndərdilər. İzdiham yarandıqda uşaqlar fiziki zərər vurma riski ilə üzləşdilər və tələbələr qaçmaq üçün hasarlardan tullandılar.
“Müxtəlif yaş və mərhələlərdə olan uşaqlar canlı məşq məşqlərinə çox fərqli – bəzən mənfi reaksiya verə bilər, xüsusən də onlar məşqin real hadisə olduğuna inanırlarsa” dedi Marlene Melzer-Lange, MD, FAAP, həmmüəllif. bəyanat. “Biz inanmırıq ki, uşaqlar real silahlardan, atəşdən və ya qan və ya güllə yaralarını əks etdirən teatrlaşdırılmış makiyajdan istifadəni əhatə edən yüksək intensivlikli məşqlərdə iştirak etməkdən faydalanırlar.”
AAP həmçinin tövsiyə edir:
-
Təşkilatçılar məşqlərdə və məşqlərdə aldatmaları aradan qaldırırlar. Təlimlər barədə xəbərdarlıq valideynlərə, tələbələrə və işçilərə əvvəlcədən təqdim edilməlidir ki, valideynlər imtina edə bilsinlər və tələbələrə hər an fasilə verə və ya təlimdə iştirakını dayandıra bilsinlər.
-
Təlimlər çətin böhran hadisələrini simulyasiya etməkdənsə, öyrətmə bacarıqlarına diqqət yetirir.
-
Məktəblər tələbə girişini axtarır və daxil edir.
AAP qanunvericilik təbliğatını və Milli Məktəb Psixoloqları Assosiasiyası və Məktəb Resursları Məmurlarının Milli Assosiasiyası daxil olmaqla qruplar tərəfindən təklif olunan ən yaxşı təcrübələrə əməl etmək üçün məşq təlimləri tələb edən dövlətlər üçün hərəkəti dəstəkləyir.
COVID-19 pandemiyası fonunda məktəblər məşqlərdən imtina etməyi və ya vaxtdan uşaqların ehtiyaclarını nəzərə alaraq gələcək məşqləri daha diqqətlə planlaşdırmaq üçün istifadə edə bilərlər.
“Biz diqqətin qarşısının alınmasına və müsbət məktəb mühiti və mədəniyyətinin yaradılmasına davam etməyi təklif edirik” dedi Dr.Şonfeld. “İcmalar tələbələri fərdi öyrənməyə qaytarmaq məqsədinə doğru çalışdıqca, psixi sağlamlıq problemləri ilə mübarizə apara bilən tələbələri müəyyən etmək və onlara kömək etmək üçün müəllimləri hazırlamaq üçün məktəblər həmişəkindən daha çox maliyyəyə ehtiyac duyacaqlar.”
Ətraflı Məlumat
Bu veb-saytda olan məlumat pediatrınızın tibbi xidmətini və məsləhətini əvəz etmək üçün istifadə edilməməlidir. Pediatrınızın fərdi faktlara və şəraitə əsaslanaraq tövsiyə edə biləcəyi müalicədə dəyişikliklər ola bilər.