AAP Yeniləmələri Eşitmənin Qiymətləndirilməsi Tövsiyələri: Yenidoğulmuşlar və Beyond
Hər 1000 uşaqdan təqribən 1-3-ü atipik eşitmə həddi ilə doğulur və eyni sayda uşaq daha sonra uşaqlıqda kar və ya eşitmə qabiliyyətini itirir. Hamı mümkün qədər tez tibbi yardım almaqdan faydalanır, xüsusən də beyin inkişafı və dilin mənimsənilməsinin kritik dövrü olan doğuşdan 5 yaşa qədər.
Klinik hesabatda “Körpələrdə, Uşaqlarda və Yeniyetmələrdə Eşitmənin Qiymətləndirilməsi: Neonatal Skrininqdən Kənar Tövsiyələr,” Amerika Pediatriya Akademiyası (AAP) 2009-cu ildən bəri ilk dəfə olaraq kar və ya eşitmə qabiliyyəti zəif olan uşaqlar üçün risklərin qiymətləndirilməsi, terminologiya və digər mülahizələrə dair tövsiyələrini yeniləyir. Klinik hesabat 2023-cü ilin sentyabrında dərc olunacaq. Pediatriya.
AAP tərəfindən yaradılan siyasət bəyanatları tibbi ekspertlər tərəfindən yazılır, bu sahədə ən son sübutları əks etdirir və AAP Direktorlar Şurası tərəfindən təsdiqlənmədən və dərc edilməzdən əvvəl bir neçə mərhələdən keçir. Pediatriya.
Bəzi əlamətlər və səbəblər uşağın kar və ya zəif eşitmə qabiliyyətinə malik ola bilər
AAP Təcrübə və Ambulator Tibb Komitəsi və Otolarinqologiya bölməsi tərəfindən hazırlanmış hesabatın aparıcı müəllifi FAAP, MD, FAAP Charles Bower, “Valideynlər və baxıcılar tez-tez uşağının eşitmə səviyyəsində dəyişiklik olduğunu başa düşən ilk insanlardır” dedi. Baş və Boyun Cərrahiyyəsi. “Bəzən bu, uşağın diqqətsizliyi və ya səsə qeyri-sabit reaksiyası kimi görünə bilər. Uşaq doğuşdan sonra yeni doğulmuş eşitmə ekranından keçsə belə, bunu pediatra çatdırmaq vacibdir.”
Hesabata görə, eşitməyə təsir edən genetik səbəblər yeni doğulmuş dövrdən sonra da görünə bilər. anadangəlmə sitomeqalovirus (cCMV) infeksiyası uşaqlıqda sensorinöral eşitmə dəyişikliyinin ən çox yayılmış yoluxucu səbəbidir və 4 yaşındakı kar və zəif eşitmə qüsurlu uşaqların 25%-ni təşkil edir. Digər yoluxucu xəstəliklər, xüsusən meningit və otitis mediaeşitmə dəyişikliyinin aparıcı səbəbləridir.
Niyə erkən aşkarlama və müdaxilə vacibdir?
Erkən uşaqlıq dövründə eşitmə statusunda dəyişikliklərin gecikmiş müəyyən edilməsi və dil əldə etmək üçün vaxtında və ya adekvat dəstəyin olmaması tez-tez inkişafın ləngiməsinə və daimi çatışmazlıqlara səbəb olur. Hesabat həmçinin ardıcıl yaddaş, mücərrəd düşüncə və icra funksiyası, zəif akademik performans, şəxsi-sosial uyğunlaşma və emosional çətinliklərə potensial təsirləri qeyd edir.
Yeni doğulmuş və uşaqlıqda eşitmə skrininqi üçün AAP siyasəti tövsiyələri
-
Bütün uşaqlar doğuşdan başlayaraq böyümə və inkişafında əsas nöqtələrdə eşitmə hədlərində dəyişikliklər üçün obyektiv, sübuta əsaslanan risk qiymətləndirməsinə malik olmalıdırlar.
-
Uşağın eşitmə qabiliyyəti ilə bağlı narahatlıqlar valideynlərdən, baxıcılardan, ailə üzvlərindən, pediatrlardan və digər tibb işçilərindən gələ bilər. Eşitmə dəyişikliklərinin əlamətləri görünəndə, uşağın eşitmə qabiliyyəti dərhal yoxlanılmalıdır.
-
Eşitmə skrininq testləri tipik diapazondan kənarda nəticələr göstərən uşaqlar – istər daxil olsun bir və ya hər iki qulaq – diaqnostik test üçün audioloqa göndərilməlidir.
-
İnkişaf və ya davranış sağlamlıq vəziyyəti olan uşaqlar üçün müəyyən eşitmə testləri çətin ola bilər. Onlar üçün ən yaxşı həll sedasyonla birləşdirilmiş eşitmə beyin sapı cavabı (ABR) testindən istifadə edən bir audioloqu ziyarət etmək ola bilər.
-
Yenidoğulmuşlar və yaşlı uşaqlar üçün eşitmə testinin nəticələri ailələrlə diqqətlə nəzərdən keçirilməlidir. Skrininq nəticələrinin sənədləşdirilməsi də izləmə və izləmə üçün vacibdir.
-
Yanlış mənfi nəticələrin qarşısını almaq və identifikasiya, dilə çıxış və dəstəkdə gecikmələrin qarşısını almaq üçün skrininq testləri məsləhətləşmə və əlavə test üçün audiologiyaya müraciət etməzdən əvvəl bir dəfədən çox təkrar edilməməlidir.
-
Əgər testlər uşağın kar və ya eşitmə qabiliyyətini zəiflətdiyini göstərirsə, uşağın həkim qrupu ailə ilə sıx əməkdaşlıq edərək uşağın həm evdə, həm də məktəbdə ünsiyyət, dil inkişafı, sosial və emosional ehtiyacları üçün dəstəyi vurğulamalıdır.
Karlıq ətrafında çatışmazlıq yaradan terminologiyadan qaçınmaq
AAP həmçinin müşahidə edir ki, klinik hesabatda kar və ya eşitmə qabiliyyəti zəif olan uşaqların bərabər, sağlam və bütöv olmasını əks etdirmək üçün artıq “itki”, “uğursuz” və ya “qeyri-bərabərlik” kimi çatışmazlıq yaradan terminologiya yoxdur. Hesabat dərc olunmuş materiallar və AAP Erkən Eşitmə Müəssisəsi və Müdaxilə proqramı ilə işləyən Karlar və Eşitmə Problemləri üzrə peşəkarlar və Milli Karlar Assosiasiyası kimi tərəfdaş təşkilatlarla əlaqə vasitəsilə məlumatlandırılır.
Hesabatda böyük hərflə yazılmış “karlar” termini tarixən yaradılmış və nəsillərə aktiv şəkildə ötürülən kar insanların mədəniyyəti ilə eyniləşən fərdlərin birliyinə aiddir. “Kar” və “eşitmə zəifliyi” terminləri audiologik təyinatlardır. Mədəniyyət və şəxsi təcrübələr, ehtimal ki, ailə üzvlərinin arzuladığı tibbi müdaxilənin dərəcəsinə təsir edəcək.
“Ən vacibi, ailələrimizin yaşadıqlarına, təcrübələrinə və mədəni perspektivlərinə inam və hörmət münasibətlərini inkişaf etdirməkdir” dedi Dr. Bower. “Biz hər bir uşağın mümkün qədər sağlam həyat sürməsini təmin etmək üçün ümumi məqsədi paylaşırıq.”
Ətraflı məlumat
Bu veb-saytdakı məlumatlar pediatrınızın tibbi xidmətini və məsləhətini əvəz etmək üçün istifadə edilməməlidir. Pediatrınızın fərdi faktlara və şəraitə əsaslanaraq tövsiyə edə biləcəyi müalicədə dəyişikliklər ola bilər.